03-9505092

חברה קבלנית בראשון לציון

חברה קבלנית בראשון לציון

חברה קבלנית בראשון לציון עוסקת בהליכי בניה הלכה למעשה. את הבניה מבצעת החברה באמצעות בעלי מקצוע שונים ועובדים שהיא מעסיקה בימים שבשגרה. במקביל יכולה החברה להעסיק ספקי משנה שיעניקו להם שירות – בעבור כל פרויקט אותו יוזמת החברה, היא יכולה להציב קבלן ביצוע לבחירתה – את הבחירה תבצע החברה באמצעות מכרזים ו/או באמצעות הכרות קודמת מפרויקטים אחרים אותם ביצעה בעבר. להבדיל מחברה יזמית, חברה קבלנית בראשון לציון עוסקת בבניה הלכה למעשה. כדיירים בבניין אשר עתיד לעבור פרויקט תמ"א ו/או פינוי בינוי, עדיף שהחברה שאת שרותיה ישכרו תהייה גם חברה יזמית וגם חברה קבלנית, דהיינו שגם הייזום וגם הביצוע של העבודה יתממשו תחת אותה קורת גג אחת.

כיצד להתקשר עם חברת בניה ויזמות בראשון לציון?

אם יש לכם פרויקט שאתם עתידים לממש, בין אם אתם מבקשים להוציא אל הפועל אחת מתוכניות המתאר העירוניות ובין אם אתם מתכננים פרויקט אחר, אתם יותר מתבקשים לבחון את מקצועיותה וניסיונה של החברה איתה אתם רוצים להתקשר. השלב הנכון להתקשר עם חברה ספציפית, הוא השלב בו אתם חושבים על הרעיון ולצורך העניין, אתם רוצים לעבור תמ"א 38 בבניין בו יש ברשותכם דירה, הרי שנכון כבר בשלב המחשבה לפנות אל החברה והיא כבר תדע להנחות אתכם בהמשך. לעיתים חברה קבלנית תיצור אתכם קשר באשר לפרויקט התחדשות עירונית מבלי שחשבתם בכלל לגשת לנושא / לעניין.

כמה תשלמו לחברה קבלנית?

התשלום עבור חברה קבלנית בראשון לציון משתנה בהתאמה מלאה לסוג והיקף הפרויקט כך למשל בעבור פרויקט פינוי בינוי ו/או תמ"א 38, לא מתבקשים הדיירים לשלם מאום בעבור הפרויקט ולעיתים אף יזכו לסיוע בין היתר בשכר דירה , בשינוע הציוד מהדירה הישנה לחדשה ולהיפך. כך או אחרת מהרגע בו תפנו אל חברת יזמות בראשון לציון, תקבלו הצעות מחיר מדויקות ומפורטות אודות העלות אותה תתבקשו לבצע.

החברה הקבלנית היא שתספק לכם את חווית המגורים לה אתם מייחלים ועל כן עליכם בראש ובראשונה לוודא את איכות הבניה של החברה הקבלנית – איכות הבנייה היא המדד למקצועיות החברה ועל כן חשוב לוודא שאתם בוחנים בצורה קפדנית את החברה שבשרותיה אתם נעזרים.

ליווי אישי

אחד הפרמטרים שחשוב להקפיד עליהם בצורה ממשית היא הליווי האישי שחשוב כל כך להצלחה.

חברה קבלנית ויזמות מנוסה ומקצועית תדע לעדכן אתכם בהתקדמות הבנייה בכל אחד מהשלבים השונים. שמירת קשר רציף עם החברה מאפשרת לכם להיות בעניינים ולהישאר רגועים. חשוב מאוד לקבל את אותו השרות האדיב והמקצועי גם לאחר חתימה על חוזה העבודה ועל מנת להבין האם לאחר החתימה יש את אותו השירות, עליכם לקבל המלצות מלקוחות עבר אשר נעזרו בשרותיה של החברה. כדי לממש פרויקט חשוב לקבל מהחברה ערובות ובטחונות שישמרו עליכם ועל כספכם.

לפרטים ויצירת קשר

    עוד מאמרים