03-9505092

פינוי בינוי בראשון לציון

פינוי בינוי בראשון לציון

פינוי בינוי בראשון לציון הוא הליך בו הורסים כליל מבנים ישנים ומקימים במקומם מבנים חדשים, גבוהים יותר, מודרניים יותר ומותאמים לסביבה המתחדשת המאפיינת את התקופה הנוכחית. אין ספק כי הליך הפינוי בינוי מצריך מבעלי הדירות להקריב את שגרת חייהם לתקופה של עד חמש שנים בממוצע, אך לאחר תום הבנייה ותחילת האכלוס, הופכת המציאות של הדיירים לטובה יותר הן מבחינה כלכלית והן מבחינת איכות החיים – גם מי שבוחר שלא להתגורר בנכס, משביח אותו ומרוויח עליו הרבה יותר מהעבר וכל זאת מבלי להשקיע אגורה שחוקה. פינוי בינוי בראשון לציון יצא לדרך במספר אזורים ומי שהחזיק בנכס באזור המדובר יעיד שהרווח הגדול בהחלט משתלם.

ראשון לציון העיר המובילה בהתחדשות עירונית

נכון לשנת 2022 יצאו לדרך מעל  ל- 200 מיזמי התחדשות עירונית בעיר ראשון לציון בין היתר ברמת אליהו, ברוטשילד, ברחוב ירושלים , בראשון לציון דגניה ועוד. במסגרת פינוי בינוי בראשון לציון, מתחייב קבלן יזמות פינוי בינוי לשלם בעבור הדיירים את שכר הדירה בעבור דירה חלופית בה הם יתגוררו במהלך הפרויקט, עוד מעניק היזם לדיירים דירה חדשה וגדולה יותר ולרוב בתוספת חדר ממ"ד מרפסת ולובי מפואר הכולל מעלית חנייה ועוד – בהתאמה מלאה להסכם הנחתם אל מול הדיירים ולכוח המיקוח אותו הפגינו הדיירים.

כיצד יוצאים לדרך

עוד לפני קבלת האישור המיוחל והיציאה לדרך, כדאי לשכור את שרותיו של עורך דין פינוי בינוי ראשון לציון. כל עוד תשכרו בעל מקצוע מומחה בתחום הפינוי בינוי, כך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי הוצאתם את המרב מהפרויקט וכי סך הזכויות המגיעות לכם על פי חוק אכן הושג. עורך הדין מלווה אתכם אל מול היזם, אל מול הבירוקרטיה, אל מול דיירים סרבנים ובכלל. בעת חיפוש עורך הדין, עליכם לוודא כי הוא בעל ניסיון רב ככל האפשר בייצוג דיירים בהליכי תמ"א וכי הוא מקצועי מספיק כדי למצות את זכויותיכם – זכרו כי זהו פרויקט של פעם בחיים ואל לכם לעשות טעויות שיעלו לכם ביוקר.

קבלן ויזם בראשון לציון

נקודה נוספת שעליכם לבחון הוא הקבלן שיבצע עבורכם את הפרויקט. אין ספק כי יזם בראשון לציון ירצה לעשות את המיטב עבורכם ועבור הפרויקט שלכם, אך אל להתעלם מהעובדה שהם לא עושים זאת לחסדי שמיים, אלא כדי להרוויח וכנראה שהם ישאפו להרוויח כמה שיותר – עליכם לוודא שזה לא בא על חשבונכם. אז לאחר ששכרתם עו"ד מקצועי שילווה אתכם בפרויקט פינוי בינוי בראשון לציון, אתם מבינים כי חשוב לשמור על כל זכויותיכם וכמובן על תקינות הפרויקט וזאת תוכלו לעשות רק עם קבלן בניה מקצועי אמין ומיומן וכמובן בעל גב כלילי שמאפשר לכם לישון היטב בלילה ולא לחשוש מהבאות. ככל והקבלן יהיה מקצועי יותר, כך התוצאה תהיה איכותית יותר ולהיפך.

על מנת לבחור את החברה הטובה ביותר עבור פרויקט הבנייה שלכם, עליכם לדעת מהו גודל הפרויקט, כמה כסף יש לכם, ואיזה סוג שירותים אתם רוצים. קבלני בנייה ויזמות בראשון לציון מתחלקים לשתי קטגוריות: חברות קבלניות וחברות יזמות. חברות קבלניות מתמקדות בדרך כלל בפרויקטים בקנה מידה גדול בעוד שחברות יזמות הן בדרך כלל קטנות יותר אך מציעות מגוון רחב יותר של שירותים.

חברת א.א רוטשטיין מספקת שירותי קבלנות ויזמות יחדיו ובעלת ניסיון עשיר בפרויקטים פינוי בינוי בראשון לציון והסביבה, לפרטים ייעוץ והכוונה צרו קשר!

לפרטים ויצירת קשר

    עוד מאמרים