03-9505092

פינוי בינוי רחובות

פינוי בינוי רחובות

פינוי בינוי רחובות הוא פרויקט אשר מאפשר לבעלי נכסים לשפר את איכות חייהם (מבחינה כלכלית ומבחינת סביבת המגורים) בצורה דרמטית מבלי לשלם עבור כך גם לא שקל אחד בודד.

אז מהו בעצם פינוי בינוי?

הליך אשר מקבל אישור ונכלל תחת מטריית ההתחדשות העירונית בו יזם פינוי בינוי רחובות / קבל מקבל לידיו מתחם בניינים אותם הוא יהרוס ויבנה במקומם בניינים חדשים בעלי קומות גבוהות יותר. את הבניה מבצעת חברה קבלנית ברחובות וכל ההליך לרבות הפיצוי לדיירים מתבצע מכיסו. אז נכון, הדייר מתבקש לצאת ולהתגורר בנכס אחר לתקופה של מספר שנים בודדות, אך אל מול היתרון וקבלת דירה בבניין חדש, סביר שזה משתלם.

התחייבויותיה של חברה קבלנית ויזמות ברחובות

חברת קבלנות ויזמות בפרויקט פינוי בינוי ברחובות מתחייבת בפני הדיירים למספר תשורות במהלך הפרויקט ובין היתר: מתן דירה גדולה יותר בתום הפרויקט – לרוב לדירה יתווסף חדר ממד, תיבנה מרפסת והיא תהיה חדשה. במקביל בבניין לובי מפואר, חניה, מעלית ויתרונות כמו גם תוספות מרשימים.

על היזם פינוי בינוי רחובות מוטלת החובה לשלם לדיירים את דמי השכירות בדירה החדשה אליה הם עוברים להתגורר עד תום הפרויקט. ככל ומדובר בדייר קשיש אשר מתגורר בנכס מעל לשנתיים, על היזם להציע לו חלופת דירה אשר ממוקמת בקרבת הדירה שנהרסת ו/או בית אבות ו/או לרכוש ממנו את הדירה. במקביל מתחייב הקבלן / היזם להעניק לדיירים את עלות ההובלה מהדירה.

במקביל מעניק היזם ערבונות ובטוחות בגובה של ערך הדירה כך שהדיירים יכולים לישון בשקט בלילה ולהיות סמוכים ובטוחים כי יקבלו את המגיע להם בסוף הדרך גם אם יתעוררו משברים כאלו ואחרים. פתרון זה בא לענות על אחד הפחדים היותר ממשיים של בעלי דירות בישראל – מרבית מהאנשים חוששים להיכנס לפרויקטים מסוג זה בשל הפחד לאבד גם את המעט שיש להם.

בחירת חברה קבלנית לפרויקט בנייה

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת חברה קבלנית לפרויקט בנייה. להלן כמה שיקולים:

  • כמה מנוסה החברה?
  • מהו הרקורד של החברה?
  • מהו רקורד הבטיחות של החברה?
  • איזה סוג פרויקטים השלימה החברה בעבר?

בחירת קבלן יכולה להיות משימה לא פשוטה. אתה רוצה לבחור את הטוב ביותר עבור הפרויקט שלך אבל אתה לא יודע מאיפה להתחיל. יש כל כך הרבה קבלנים בחוץ,

במי כדאי לבחור?

חברת קבלנות ויזמות רחובות א.א רוטשטיין הינה חברה המתמחה בקבלנות יזמות ופינוי בינוי רחובות והסביבה. הם חברה שיכולה לספק מגוון שירותים עבור הלקוחות שלהם. הם עוסקים בתחום שנים רבות ובהצלחה רבה, ומספקת שירותים הקשורים לבניה. הם מסוגלים לספק את כל השירותים הדרושים לפרויקט נתון, החל מהתכנון הראשוני ועד לביצוע הבנייה בפועל ולבסוף ועד הגימור.

תוך כמה זמן הפרויקט מוכן?

פינוי בינוי ברחובות אורך מספר שנים – הממוצע מתחילת התהליך ועד רגע קבלת המפתח הוא חמש שנים. ככל והקבלן עומד בלוחות הזמנים הרי שתוכלו לדעת מראש מהו טווח הזמנים שתאלצו להמתין עד קבלת המפתח.  כדי להיות בטוחים שאתם עושים את העסקה הטובה ביותר עבורכם ועבור משפחתכם, כדאי לשכור את שירותו של עורך דין פינוי בינוי ברחובות.

במעמד חתימת החוזה יתחייב בפניכם הקבלן על לוחות זמנים מדויקים כדי שתוכלו לתכנן את המשך החיים וחשוב לזכור כי האכלוס יכול לנוע בין שנתיים וחצי לחמש שנים בהתאמה מלאה להיקף הפרויקט. בחירת עורך הדין צריכה גם היא להתבצע תוך מחשבה מעמיקה וקפדנית – שימו לב כי אתם בוחרים בבעל מקצוע מוביל אשר מנוסה בתחום ואל תתפשרו על הפחות מהטוב ביותר משום שזו עתידה להיות עסקת חייכם – אלא אם אתם עוסקים ביום יום בתחום הנדל"ן בישראל או מסביב לעולם.

לפרטים ויצירת קשר

    עוד מאמרים